۱۳۹۴ بهمن ۱۱, یکشنبه

اولین سکس بصورت اتفاقی با عمه

سلام من حسام هستم از اهواز ، 19 سالمه و بلند و لاغرم و سبزه ، با یه کیر 18 سانتی و بسیار حشری چون اب و هوا ما اهوازیا رو اتیشی بار میاره، من تو خونواده ی معتقد بدنیا اومدم و بزرگ شدم ، عمه ها و خاله هام باهام راحت بودن و با شلوار و تی شرت جلوم میگشتن ولی گاهی حسی بهشون نداشتم ، هیچکدومشون هم خراب نبودن و حجاب رو جلو بقیه یا تو خیابون رعایت میکردن و تو مراسما هم زنونه مردونه جدا بود ولی صمیمی بودیم و گرفته و خشک نبودیم. اینا رو گفتم تا بدونین مثل شهرای بالا اقوامامون با شرت کرست جلو هم نمیان خخخخ من از دوره ی بلوغ فهمیدم خیلی حشریم و به کوچک ترین چیزی کیرم بلند میشد ولی هرموقع حشری میشدم با یه جق خودمو راحت میکردم ، اصلا تو فکر زنای اطرافم نبودم ولی تصمیم گرفته بودم با دختربازی حس شهوتمو خالی کنم. من یه عمه دارم به نام طیبه ، یه زن 35 ساله ، با قد 175 و سینه و رون و کون تپل و صورتی خوب ولی ن زیاد خوشگل و بدنش ک سفید بود و تو سینشو نگاه میکردی میدیدی اونقدر سفیده ک انگار برف ریخته روش، این عمم شوهرش عسلویه کار میکنه و مسئول ی جای پر دردسره و بعضی اوقات برای مراسما نمیتونست بیاد که با اتوبوس شرکت میومد اهواز و میومد خونه ما چون بزرگه و با ما بیشتر از بقیه صمیمیه، یه پسر هم داره بنام ارشیا ، خلاصه این عمه ی ما ، همیشه میومد خونمون و جلوی من با تی شرت و شلوارک بود و تو اتاق من با پسرش میخوابید منم هیچ حسی بهش نداشتم. یه بار تابستون اومد پیشمون و برای یه هفته خونمون بود، روز دوم ظهر بود ک رفت حموم و من رفتم دستشویی و یه لحظه در حال شاشیدن نگاه به دیوار کنارم کردم ک از تو سوراخی ک لوله ی آب میرفت برای حموم ، عمم رو دیدم!!!کل پایین تنه بدنشو دیدم و تا لحظه ی آخر نگاش کردم ، کس رو اصلاح کرد و دیدم مثل اکثر زنای ایرانی رنگ قهوه ای داره، خلاصه حمومش تموم شد و منم رفتم بیرون و تا شب تو فکر عمم بودم ک شب شد و جامونو انداختیم و خوابیدیم ، عمه قبل خاموش کردن چراغ و داخل اومدن من با یه تاپ شلوارک آبی اسمونی نازک و معلوم بود ک شرت و کرستشو در اورده تو جاش بود و منم اومدم تو اتاق دیدمش و لامپ رو خاموش کردم ، جای من کنار ارشیا و عمم هم اون طرفش خوابیده بود،من بزور از فکرش در اومدم و خوابیدم(فکر کردنشو نمیکردم فقط فکر چیزایی ک دیده بودم). نصف شب بود ک با صدایی بیدار شدم دیدم ارشیا جیش کرده و عمه لامپو روشن کرده و رفت شستش و جاشو انداخت بیرون و لامپ رو خاموش کرد و دید ک من بیدارم ولی صدام نزد تا بخوابم من بدخواب شده بودم ، بعد از نیم ساعتی وول خوردن تو جام بلند شدم و با نور گوشی رفتم سمت در اتاق ک دیدم عمه دمری خوابیده و من حشری شدم و فکر کردنش حتی از رو لباس ب ذهنم اومد، کنارش دراز کشیدم و یواش دستمو گزاشتم روی کونش و یواش دست میکشیدم روی کونش، چون خوابش سبک بود میدونستم بیداره ک حرکتی نکرده ، و بعد از کمی دست کشیدم شلوارکشو دادم پایین و دست به کسش زدم و دیدم خیسه و کیرمو در اوردم و روش خوابیدم و کیرمو تو کسش کردم ، کس داغی بود ولی زیاد تنگ نبود اولین بار بود سکس میکردم و اونم با عمم ! باورم نمیشد! من یواش تلمبه میزدم ، تا اینکه بعد پنج دقیقه دیدم آبم داره میاد ک تند ترش کردم و صدای نالش بلند شد چون کولرمون گازی بود صدایی بیرون نمیرفت ، اخر من ابم اومد و ریختم لای کونش اونم انگار یدفعه لرزید و ارضا شد ، بلند شدم و حوله رو برداشتم و رفتم حموم و رفتم بیرون تو حموم حیاط ک غسل کنم ، آبو باز کردم و رفتم زیر دوش تا یدفعه یکی اومد تو حموم دیدم خودشه ک داره لخت میشه گفتم این چ وضعیه ؟میموندی تا من حموم میکردم گفت امشب باهم حال کردیم ، هم من حشری بودم هم تو ، الان برای اینکه زود حموم کنم و چون سکس کردیم میخام کنارت حموم کنم و برم بخوابم ، از فردا هم عادی رفتار میکنیم و انگار چیزی نشده گفتم باشه ک اومد زیر دوش و باز من کیرم بلند شد و دستاشو گزاشتم روی دیوار و خمش کردم و تو کردم تو کسش و بعد ده دقیقه تلمبه زدن و همزمان گرفتن پستوناش آبم اومد و ریختم رو زمین اونم ارضا نشده بود ک یکم زبونمو تو کسش کردم ک آه بلندی کشید و ارضا شد و بعد غسل کردیم و خودمون رو خشک کردیم و لباس پوشیدیم و رفتیم خوابیدیم. این اولین سکس زندگیم بود ک شیرین ترینش هم بود و همکاری عمه باعث شد بهم بچسبه. فرداش دیگه عادی بودیم و اتفاقی نیفتاد و اونم مثل قبل رفتار میکنه.

۱ نظر :

  1. خانمهایی‌که‌کیرکلفت‌دلشون‌میخوادتماس‌بگیرن
    ۰۹۳۰۴۶۶۴۹۷۲

    پاسخحذف